domingo, 10 de noviembre de 2013

II. BEATISmae. VIRGINI

B E A T I S S MAE.     V I R G I N I *
     M A R I AE   S I N E   L A B E
                        C  O  N  C  E  P  T  A  E.

                   Nulli Alteri quam tibi, Auguftif-
             fima Caeli Regina laborem hunc co[n]-
             fecrare, aut licuit, aut decuit. Non 
             licuit : Cum enim à meo in Societa-
tem ingreffu, quodcumque opus vnquam à me pro-
ficifceretur, peculiari tibi voto adftrixerim: ne-
fas omnino fuit rapinam in holocaufto commite-
re. Non decuit: tu enim illa es quae terrarum 
orbis nationes fuperbiae toxico infectas, falutari
humilitatis antidoto fanabiles effecifti, cum lin-
guarum confufionem in fufpicienda Babilonica
mole partam coadunafti, simplicifsimum verbum
indefpecto Bethleemitico ftabulo in lucem edens.
Ex quo quam vafte illius turris extructores, no-
minis pofteritatem, ut maximè eam cuperent, af-
fequi minimè potuere; tu verè adepta es, ut bea-
tam te generationes omnes praedicare pofsint, nife
te cartam diuinifsimam, mundifsimamque nullo,
vel originalis labis incurrendae debito confper-
                                                                      fam,
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* Seguramente esta pequeña pieza de literatura mariana alcanza muchos momentos
perfectos. Es tan coloquial, audaz, exacta de convención y hasta retórica -como para
 dar color a las comidas- que podemos ver trazos de alma pura que se ingenia de
humana piedad, agradecimiento y recogimiento. Y tiene -acaso- ese sabor inefable,
-como nuestras primeras luces concienciales e infantiles-  de las "oraciones" ingenuas
y espontáneas que los católicos creyentes vienen rezando y devocionando milenariamente.

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